טרגדיה בי-ם: ילד בן 8 נהרג מפגיעת אוטובוס בשמואל הנביא

אבי יעקב 5 Comment on טרגדיה בי-ם: ילד בן 8 נהרג מפגיעת אוטובוס בשמואל הנביא

ילד שרכב על אופניו ברחוב שמואל הנביא בבירה נפצע באורח אנוש מפגיעת אוטובוס, פונה לבית החולים, שם נפטר מפצעיו • מתנדב איחוד הצלה: "הילד היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה"

ניידת טיפול נמרץ בזירת אירוע | אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ילד שרכב על אופניים נהרג בתאונה ברחוב שמואל הנביא בירושלים. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים שם נקבע מותו.

דודי שקלאר מתנדב באיחוד הצלה סיפר כי "מדובר בילד שרכב על אופניים ונחבל קשות בראשו ובגפיו כתוצאה מפגיעת אוטובוס בינעירוני".

"כשהגעתי לזירה יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה", הוסיף המתנדב. "הילד היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה תוך כדי שלמקום הגיעה ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהעבירה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים".

חובש רפואת חירום כונן מד"א על אופנוע בניה מימון פחה שהגיע למקום סיפר: "סמוך לאוטובוס שכב על הכביש רוכב אופניים כבן 8 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מאוטובוס, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

יצויין כי הכביש עלה לכותרות בעבר עקב התנאים הקשים בהם ילדים משחקים בסמוך ממש לכביש בו נוסעים מכוניות במהירות. העייריה פעלה בנושא והתקינה פסי האטה, אך כאמור, התאונות לא פסקו והיום הוא גבה שוב מחיר כבד.



5 תגובות

מיין תגובות